logo
ArEn

نتایج جست و جو:

21

تعداد نتایج:

21

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مشاهده/دانلود

بررسی کارائی، اثر بخشی و بهره وری شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: GAMS ؛ برنامه ریزی خطی ؛ مالم کوئیست

نویسندگان: جلیلی کامجو ، سید پرویز

ناشر: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری

اساس این روش مبتنی بر یک سری بهنه سازی و استفاده از برنامه ریزی خطی است. در این تحقیق با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها ،کارایی، اثر بخشی و بهره وری شعب بانک مهر ایران استان لرستان در بازده زمانی ۱۳۹۴-۱۳۹۶مورد ارزیابی قرار گرفته است و سپس با استفاده از شاخص بهره وری مالم کوئیست میزان پیشرفت و ... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

ویژگی های تبلیغات بانک های قرض الحسنه

کلیدواژه: ارزشهای اسلامی ؛ بانکداری ؛ تبلیغات ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: محبی مجد، رضا

ناشر: سومین کنفرانس بین المللی فقه، حقوق و پژوهش های دینی

تبلیغات بانک های قرض الحسنه نسبت به تبلیغات بانک های تجاری دو ویژگی مهم دارد: اولا بر خلاف تبلیغات بانک های تجاری که عمدتا اقشار متوسط به بالا را هدف گرفته، جامعه هدف بانک های قرض الحسنه در تبلیغات، همه اقشار جامعه و عمدتا اقشار متوسط به پائین است. ثانیا برخلاف تبلیغات بانکهای تجاری، در تبلیغات بانک... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

ارزیابی تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی کشور

کلیدواژه: داده های تابلویی ؛ شدت تبلیغات ؛ عملکرد ؛ نظام بانکی

نویسندگان: عزیزی، شهریار ؛ مقدسی، محمد

ناشر: اقتصاد و تجارت نوین

در تحقیق حاضر، تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی ارزیابی می شود. اطلاعات سالانه 11 بانک دولتی طی سال های 1381-1388 جمع آوری و با استفاده از مدل داده های تابلویی تأثیر شدت تبلیغات بر رشد حساب قرض الحسنه جاری و قرض الحسنه پس انداز، سپرده های کوتاه مدت و بازده حقوق صاحبان سهام در بانک های دو... ادامه

سال:1388

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بهره مندی از وام قرض الحسنه بر اثر بخشی و کارایی فضای کسب و کار با محوریت وام های روستایی در صندوق کار آفرینی امید شهرستان اصفهان

کلیدواژه: اثر بخشی و کارایی ؛ روستا محور ؛ کسب و کار خرد و متوسط

نویسندگان: خدیور، حبیب

ناشر: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری

بهبود فضای کسب و کار در محیط های روستایی و افزایش ثروت در بین روستایی از دغدغه های بیشتر جوامع بشری است در فرآیند توسعه اقتصادی، اجتماعی، به ویژه صنعتی کلیه جامعه های اقتصادی ، بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط روستایی ، از جایگاهی ویژه برخوردار هستند. با توجه به جایگاه بنگاه های کوچک و متوسط به ویژه ا... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل